Interní školení zaměstnanců
Interní školení
Naši zaměstnanci se neustále vzdělávají v tom, jak poskytovat co nejlepší péči klientům.
Jedno ze školení tentokrát proběhlo v prostorách Domova - jednalo se o interní školení zaměstnanců přímé péče a to ve dvou na sobě nezávislých čtyřhodinových blocích.
V prvním bloku kmenové sociální pracovnice školily jednu z oblastí práce s klientem a to "Rozhovor jako nástroj individuálního plánování" - aktivně pracujeme s každým klientem individuálně tak, abychom jej co nejlépe poznali a uměli s ním co nejefektivněji komunikovat, abychom mu porozuměli a poznali ho, a to i v širším kontextu jeho rodiny. Při práci s ním tak můžeme zohledňovat jeho specifika.
Kmenové fyzioterapeutky pak proškolily kolegyně v upevňování dovedností v polohování klientů a celkově manipulace s klienty. Na přistaveném lůžku si každý vyzkoušel nabyté vědomosti v praxi.
Školení proběhlo 3x a to z důvodu směnného provozu tak, aby opravdu každý zaměstnanec přímé péče školením prošel.